💺 تعبیر خواب صندلی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

ص یک دیدگاه
  • تعبیر خواب صندلی💺

    تعبیر خواب صندلی برای خانم ها و آقایان به طور جداگانه می باشد. برای خانم ها اشاره به ارتباط زناشویی و محیط خانواده و برای آقایان اشاره به شغل و محیط کاری آنها. اما معبران تعابیر دیگری هم ارائه کرده اند که برخی از آنها عبارت است از: غرور و تکبر، توهین و تمسخر، شکست و ضرر و زیان، آسایش و آرامش، بیماری، پیروزی و موفقیت، غم و اندوه، زنی فریبنده و حیله گر و…

    در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این خواب را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با تاروت رنگی همراه باشید.🌹

    در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

    تعابیر بر اساس معبر

    امام جعفر صادق (ع)

    محمد ابن سیرین

    منوچهر مطیعی تهرانی

    خالد بن علی العنبری

    شیخ طوسی

    لوک اویتنهاو

    آنلی بیتون

    هانس کورت

    لیلا برایت

    تعابیر بر اساس موضوع

    خواب صندلی

    عدم وجود صندلی

    صندلی کثیف

    تمیز کردن صندلی

    صندلی قرمز

    صندلی چوبی

    نشستن روی صندلی

    صندلی خالی

    صندلی راحتی

    شکستن صندلی

    صندلی زیبا

    گم شدن صندلی

    صندلی در حیاط یا بیرون از خانه

    صندلی آهنی سنگین و بزرگ

    نشستن بچه روی صندلی

    پنهان شدن زیر صندلی

    صندلی گران قیمت

    نشستن روی صندلی و کشیدن صندلی توسط فرد دیگر

    ساختن صندلی

    میز و صندلی

    انتقال صندلی به جای دیگر

    تعبیر خواب صندلی

    تعبیر خواب صندلی بر‌ اساس نظر معبر 👴

    از نظر امام جعفر صادق (ع)👳

    ✍️تعبیر دیدن رویای صندلی در خواب، نشان از یک زن است که قصد دارد با دروغ و نیرنگ شما را فریب دهد.
    ✍️اگر صندلی را در خواب آراسته تر و پرزرق و برق تر ببینید، بیانگر این است که آن زن زیبا رو است.
    ✍️امام صادق (ع) دیدن تخت در خواب را به ۷ وجه تعبیر کرده است:
    وجه اول این است که اگر فردی در خواب صندلی و یا تختی باشکوه را ببیند، نشان از این است که به جاه و مقام و عزت در میان مردم می رسد.
    وجه دوم این است که اگر شخصی در رویای خود تخت ببیند، نشان از این است که به مسافرت می رود و یا مسافری از دور دست ها به دیدار او می آید.
    وجه سوم این است که اگر شخصی در خواب تخت ببیند، بیانگر رسیدن وی به مقام و منزلت در یک کاری است.
    وجه چهارم این است که اگر شخصی در خواب تخت پادشاهی ببیند، نشان از مقام والای او و خردمند فرزانه بودنش در میان خلق الله است.
    وجه پنجم این است که تخت سلطنت، نشان دهنده حکومت بر عده¬ایست.
    وجه ششم این است که بر روی تخت سلطنتی نشستن ، گویای قدرت و جاه طلبی فرد است.
    وجه هفتم این است که دیدن تخت سلطنت در خواب، خبر از عالی پیش رفتن کارها و رسیدن به کامرواییست.

    از نظر محمد ابن سیرین👴

    ✍️دیدن رویای تخت سلطنت و پادشاهی در خواب، نشانگر این است که کاری بزرگ را به پایان می رسانید و در ازای آن مال و پاداش فراوانی را دریافت می کنید.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که تخت سلطنت را با زیورآلات و جواهرات گرانبهایی تزیین کرده‌اند، تعبیر خواب او این است که در میان مردم به عزت می رسد.
    ✍️و یا به گفته برخی از معبران دیگر این خواب به نشانه پیشرفت و رسیدن به درجات عالی در امور کاری است.
    ✍️دیدن یک تخت سلطنتی کوچک و بدون هیچ آلایش و تزئینی در خواب، هشدار از این است که در میان مردم خوار و ذلیل و رسوا می شوید و آبرویتان می رود.
    ✍️اگر خواب ببینید که خیلی آراسته و با لباس های شیک بر روی تخت پادشاهی نشسته اید، تعبیر این خواب بیانگر این است که با بزرگان و افراد مهمی آشنا می شوید و با آنان دیدار می کنید که در این جهت دیگران به شما احترام می گذارند و بشارت است که به مقام های بالا می رسید.
    ✍️اگر در خواب از روی تخت سلطنت بلند شوید، تعبیر خواب شما برخلاف حالت قبلی خواهد بود.

    از نظر منوچهر مطیعی تهرانی👴

    این عالم می فرماید، وجود صندلی در خواب به موارد مختلفی اشاره می کند.
    ✍️اگر زنی در خواب ببیند که صندلی دارد و روی آن صندلی محکم و شیک نشسته، تعبیر رویای او این است که اوضاع زندگی خانوادگی اش بر وفق مراد اوست و رابطه او با همسرش بسیار خوب و پایدار است و جای هیچ نگرانی بی موردی در میان رابطه آنها نیست.
    ✍️اگر مردی در خواب ببیند که روی صندلی زیبایی که بسیار محکم هست نشسته، تعبیر خواب او نشانگر رضایت قلبی او از شغلش است. او یقین دارد که در این شغل به مقام های بالایی دست پیدا می کند و می تواند از این حرفه، نیازهای خود و خانواده اش را به راحتی تامین کند.همچنین این خواب نشانگر امید نیز است.
    ✍️دیدن خواب نشستن بر روی یک صندلی کوچک و شکسته و لرزان، دیدن این خواب به بیننده هشدار می دهد که از لحاظ شغلی در ثبات قرار ندارد و آینده او در خطر است و از لحاظ کاری به مشکلات و مصیبت های زیادی دچار می شود.
    ✍️فردی که در خواب صندلی را می شکند، تعبیر خواب او بیانگر این است که متحمل ضرر و زیان مالی بزرگی می شود.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که در یک اتاقی فقط اون روی صندلی نشسته تعبیر خواب او بیانگر این است که در آینده دچار غرور و خودخواهی و تکبر زیادی می شود.
    ✍️ همچنین اگر در خواب ببیند که در یک اتاق همه نشسته اند و فقط او ایستاده است، خواب او هشدار می دهد که در جمع تحقیر می شود و به او میان همه توهین می کنند.
    ✍️نشستن بر روی یک صندلی بسیار با شکوه و مجلل در خواب، که از هیکل و قد و قواره اش بسیار بزرگتر است، تعبیر این رویا بیانگر رسیدن به یک مقام ناعادلانه است که او به ناحق از فرد دیگری تصاحب کرده و خودش صلاحیت و شایستگی کافی برای آن مقام را ندارد.
    ✍️دیدن رویای نشستن بر روی یک صندلی بسیار بزرگ و پر ابهت که فرد روی آن راحت نیست، این خواب به بیننده هشدار می دهد که دست به کارهایی می زند که مسئولیت انجام آن ها برای او سنگین است و نمی تواند از عهده آن بر بیاد و رسوا می شود.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که همسرش صندلی ها را تمیز می کند یا صندلی‌هایی را از بازار خریده و به خانه آورده، تعبیر رویای او نشانگر همسر وفادار و مهربانی است که با او سرسازگاری دارد و به او در انجام کاری کمک می کند که موجب شادی و خرسندی بسیار او می شود.

    همچنین بخوانید:  🏜️ تعبیر خواب صحرا و بیابان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    از نظر خالد بن علی العنبری👴

    ✍️دیدن صندلی در خواب، به این معناست که به بزرگی مقام و شکوه می‌رسد.
    ✍️دیدن یک صندلی از جنس آهن در خواب، بیانگر این است که به شما قدرت و نیروی بزرگی از غیب می رسد.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که مرده ای به او صندلی شکسته هدیه می دهد و یا آن مرده صندلی را از دستش می‌گیرد و او آن را می شناسد، تعبیر خواب او این است که با شخصی آشنا می شود که می خواهد به او آسیب برساند و با وی روراست نیست و مانند یک بیگانه و دشمن با او رفتار می کند و باید حواسش را جمع کند تا مبادا به این انسان اعتماد کند و دچار آسیب شود.
    ✍️دیدن خواب صندلی شکسته، نشان از این است که با یک مرد منافق و کافر برخورد خواهید داشت.
    ✍️خریدن صندلی های کهنه و شکسته و نامرغوب در خواب، هشدار از ورود یک زن دروغگو و فریبکار به زندگی شما می دهد که شما را میان همه ذلیل و خوار می‌کند.

    از نظر شیخ طوسی👴

    ✍️تعبیر دیدن خواب صندلی و کرسی های خراب و شکسته، برای بیننده هشدار از این است که در موقعیت هایی قرار می گیرد که برای او منجر به حوادث تلخ و ناگوار می شود، که این اتفاقات ممکن است به او آزار برسانند و موجب ناراحتی او شوند.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که برای خریدن صندلی به بازار یا مغازه رفته و اقدام به خریدن یک یا چند صندلی شکسته کرده، خواب او بیانگر این است که با زنی آشنا می‌شود که این زن با دروغ و نیرنگ او را فریب می دهد و با احساسات او بازی می کند.

    از نظر لوک اویتنهاو👴

    ✍️دیدن صندلی در خواب، به معنای دست یابی او به مقام‌های والا و بزرگ می باشد.
    ✍️اگر شخصی در خواب صندلی شکسته ببیند، خواب او به این معنا است که یک حادثه بد و ناگوار آرامش خانواده او را بر هم می زند.
    ✍️دیدن رویای یک صندلی پر از جلال و عظمت که مانند تخت پادشاهی است، تعبیر این رویا به این معناست که نعمت های فراوانی از جانب پروردگار به شما می رسد.
    ✍️دیدن خواب صندلی چرخدار، نشانگر پیری زودرس و به دست آوردن تجربه های زیاد در زندگی بر اثر کهولت سن است.
    ✍️تعبیر خواب وجود مبلمان بزرگ و زیبا در خانه، بیانگر خوشبختی و آسایش در خانواده است.
    ✍️اگر فردی در خواب خودش را در حال چیدن مبلمان در خانه ببیند، تعبیر خواب او خبر از این است که به زودی ازدواج خواهد کرد و یک جابجایی در محل زندگی اش خواهد داشت.

    از نظر آنلی بیتون👴

    ✍️تعبیر خواب دیدن صندلی، بیانگر این است که در انجام وظیفه خود شکست می خورد و بهترین و سودآور ترین موقعیت هایی را که برای او پیش می آید را از دست می دهد.
    ✍️اگر فردی در خواب ببیند که دوست او بی حرکت بر روی صندلی نشسته است، تعبیر خواب او به این معناست که دوست او به مریضی مبتلا می شود و می میرد و او از مرگ دوستش بسیار احساس اندوه و ناراحتی می کند.

    از نظر هانس کورت👴

    ✍️این عالم دیدن خواب صندلی را، نشانگر شکست و خسارت هایی می داند که براثر بی دقتی در زندگی به شما وارد می شود.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که مشغول ساختن صندلی است، معنای خواب بیانگر این است که به خاطر یک مسئله و مشکلی که در زندگی او پیش می آید، مایوس و آشفته خاطر می شود.
    ✍️نشستن بر روی یک صندلی گهواره ای زیبا و سالم در خواب، بیانگر رفاه و آسودگی در زندگی است.
    ✍️همچنین اگر در خواب بر روی یک صندلی گهواره ای شکسته بنشینید، تعبیر خواب شما خبر از این می دهد که به مدت کوتاهی دچار غم و اندوه بزرگی در زندگی می شوید.

    از نظر لیلا برایت👴

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که بر روی صندلی نشسته، تعبیر خواب او به معنای این است که مسئولیت سنگینی بر دوش او گذاشته شده و او باید برای بهتر انجام دادن این مسئولیت سخت تمام تلاش خود را بکند تا به نتیجه مطلوبی برسد.
    ✍️دیدن نشستن بر روی یک صندلی راحت و زیبا در خواب، بشارت از رسیدن به موفقیت و پیروزی در امور کاری است.
    ✍️دیدن مبلمان خانه در خواب، بیانگر این است که از گذر زندگی خود راضی و خشنود هستید.

    همچنین بخوانید:  🛀 تعبیر خواب صابون از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    تعبیر خواب صندلی بر‌ اساس موضوع آن 📋

    خواب صندلی

    ✍️خواب های مربوط به صندلی معمولا به امور مالی بیننده خواب اشاره می کند.
    ✍️صندلی در خواب نشانه توانایی یا عدم توانایی فرد در انجام مسئولیت هایی است که قبول می‌کند و یا شاید هشدار از چالش هایی باشد که در زندگی با آن ها روبرو خواهد شد.
    ✍️اگر شخصی در خوابش یک صندلی استاندارد و معمولی را ببیند، تعبیر خواب او به معنای یک پیوند ازدواج شاد به وقوع پیوسته و نشان دهنده پایداری و ثبات در روابط عاطفی است.
    ✍️ممکن است دیدن رویای صندلی به شما بگوید که، باید در اولویت هایتان در زندگی تجدید نظر کنید و خانواده تان و امور مربوط به آن ها را در اولویت قرار بدهید و وقت بیشتری را با آن ها سپری کنید؛ تا زمان درست برای حل مشکلاتتان در زندگی فرا برسد و با آرامش و انرژی کافی به رفع آن ها بپردازید.
    ✍️دیدن صندلی در خواب، خبر از این است که به شما پیشنهاد های کاری زیادی خواهد شد که همگی آن ها به رسیدن شما به ثبات در وضعیت مالی کمک خواهد کرد اما شما باید حواستان جمع باشد که بهترین آن ها را انتخاب کنید.

    عدم وجود صندلی

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که در یک اتاقی است که در آن صندلی وجود ندارد، تعبیر خواب او این است که قادر نیست برای خود وضعیت پایدار و باثباتی را ایجاد کند. ممکن است فردی که این خواب را میبیند، تحت فشارهای زیادی در زندگی قرار گرفته باشد پس باید فرصتی را برای استراحت کردن در نظر بگیرد.
    ✍️ندیدن صندلی در یک اتاق، می تواند به معنای گذر از یک دوره پر از اضطراب و استرس باشد.

    صندلی کثیف

    ✍️اگر شخصی در خواب یک صندلی کثیف و نامرتب ببیند، خواب او هشدار از این است که باید به زندگیش سر و سامان بدهد و امور آن را سازماندهی کند.
    ✍️تعبیر خواب فردی که صندلی کثیف و نامرتبی را در خواب تمییز می کند، بیانگر این است که آن شخص به تغییر و تحول در زندگی علاقه مند است و می‌تواند از این راه در جهت بهبود شرایطش استفاده کند.

    تمیز کردن صندلی

    ✍️اگر شخصی خواب ببیند که همسرش صندلی ها را پاک می کند، یا صندلی هایی را به خانه آورده است، تعبیر خواب او نشان از این است که برای خشنودی همسرش کاری انجام می دهد که او را بسیار خوشحال و شاد می کند.
    ✍️تعبیر خواب رویای پاک کردن صندلی و مرتب کردن آن، بیانگر این است که آن شخص دوست دارد تمام امورات را تحت کنترل خود دربیاورد. اغلب کسانی که این خواب را می بیند، افراد منظمی هستند که از شلوغی و بی نظمی متنفرند و و برای هر کاری برنامه ریزی می کنند و اتفاقات ناگهانی که برنامه آن ها را به هم می زند، باعث ایجاد تنش و اضطراب در این افراد می شود.
    ✍️دیدن خواب تمییز کردن صندلی قبل از نشستن بر روی آن، می تواند هشدار از این باشد که باید در اوقات آزاد خود بیشتر برای اهدافتان تلاش کنید تا بازدهی بیشتری در نتایح کارهایتان داشته باشید.

    صندلی قرمز

    ✍️دیدن صندلی به رنگ قرمز در خواب، هشداری است برای بیننده خواب که ممکن است نشانه وضعیت نامطلوبی باشد که شخص برای تغییر و بهبود آن هیچ کاری نمی کند.

    صندلی چوبی

    ✍️دیدن صندلی چوبی در خواب، بیانگر آغاز یک ماجراجویی عاشقانه و روابط عاطفی موفق در آینده است.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که یک صندلی چوبی و قدیمی دارد، تعبیر خواب او این است که دلتنگ دوستان قدیمی اش شده. و یا ممکن است در گذشته عاشق کسی بوده باشد، که هنوز علاقه اش به او به پایان نرسیده و حالا دوست دارد که دوباره او را ملاقات کند.

    نشستن روی صندلی

    ✍️نشستن بر روی صندلی درخواب، بیانگر وقوع اتفاقات جدید و مثبتی است که در زندگی او رخ خواهد داد.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که فرد دیگری روی صندلی او نشسته، تعبیر این رویا می تواند هشداری از یک اتفاق بد در زندگی او باشد؛ آن فردی که روی آن صندلی نشسته، ممکن است همکار شما باشد و بخواهد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را بگیرد و برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند. بهتر است بیشتر حواستان را جمع کنید.
    ✍️دیدن خواب نشستن بر روی صندلی با حالی خسته و از پا افتاده، می تواند نماد یک کسالت جزئی برای بیننده خواب باشد. بهتر است که بیشتر استراحت کنید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید و انجام فعالیت های جسمانی را برای سلامتی و بهبود دوباره جدی بگیرید.

    صندلی خالی

    ✍️اگر شخصی در خواب یک صندلی خالی ببیند، این خواب حاوی نشانه های خوبی برای بیننده رویا است و بیان می کند که دوستان و افراد مورد اعتماد او در انجام کارها به او یاری می رسانند و به زودی خبرهای بسیار خوب و شادی بخشی به گوش او می رسد.
    ✍️در برخی از موارد دیدن خواب صندلی خالی، می تواند نشان از عدم فعالیت شما باشد. برای مقابله با آن شما باید از خود ابتکار عمل نشان بدهید و با اعتماد به نفس به فکر مستقل شدن در زندگی باشید.
    ✍️دیدن خواب صندلی خالی، معمولاً نشانه خوبی است شما باید این خواب را به فال نیک گرفته، و رفتار و کردار خودتان را تغییر داده و تصمیم های جدی در جهت رسیدن به اهداف و آسودگی در زندگی بگیرید؛ در این صورت استرس و اضطراب های ناشی از اتفاقات بد زندگی بر روی شما کمتر می شود و اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد.

    همچنین بخوانید:  👂 تعبیر خواب صدا زدن و شنیدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صندلی راحتی

    ✍️اگر شخصی در خواب صندلی راحتی ببیند، تعبیر خواب او بشارت از شنیدن خبرهای بسیار خوب و مسرت بخش در آینده خواهد بود.

    شکستن صندلی

    ✍️رویای شکستن صندلی در خواب، به معنای رسیدن به موفقیت در پروژه های کاری است.
    ✍️می‌توان شکستن صندلی در خواب را، هشدار از قبول مسئولیت های بزرگ در زندگی نیز دانست.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که تلاش می کند روی یک صندلی شکسته بنشیند، تعبیر خواب او این است که او درصدد جبران اختلافات و نقض های زندگی است، اما در انجام این کار موفق نمی شود.

    صندلی زیبا

    ✍️اگر شخصی در خوابش یک صندلی زیبا و باشکوه را ببیند، تعبیر رویای او نشانگر این است که او برای رسیدن به یک زندگی باشکوه بسیار تلاش می کند و تلاش های او ثمربخش خواهد بود.

    گم شدن صندلی

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که وارد اتاقی شده است که باید در آن صندلی وجود داشته باشد؛ ولی هیچ صندلی در آنجا نیست، این خواب نشانگر نگرانی و اضطراب در شماست.
    ✍️تعبیر خواب فردی که در خواب صندلی اش را گم کرده و از گشتن به دنیال آن خسته شده، نشان از این است که این فرد کاری را شروع کرده؛ اما توانایی لازم برای به پایان رساندن آن کار را ندارد و از ادامه دادن این مسیر خسته و درمانده شده، و این موضوع آن فرد را به شدت دچار استرس و اضطراب کرده. بهتر است مدتی را به استراحت کردن بپردازد.

    صندلی در حیاط یا بیرون از خانه

    ✍️دیدن رویای صندلی در حیاط یا بیرون از خانه، معمولاً نشان از انجام کارهای روزانه و وظایف سنگینی است که برعهده شما گذاشته شده. بهتر است کمی استراحت کنید و اوقاتی را به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

    صندلی آهنی سنگین و بزرگ

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند در خانه صندلی ای فلزی از آهن ساخته که بسیار سنگین است و نمی‌تواند آن را تکان دهد، خواب او بسیار نیک بوده و نشانه از کسی است که به شما قول کمک در امور مالی را داده است.
    ✍️تعبیر خواب دیدن یک صندلی از جنس فولاد یا استیل سخت، بسیار خوب است و خبر از دریافت هدیه های بسیار خوب و گران بها در آینده ای نزدیک را می‌دهد.

    نشستن بچه روی صندلی

    ✍️اگر فردی در خوابش ییبند که یک کودک روی صندلی او نشسته است، تعبیر این خواب نشان از مشکلاتی در سلامتی اوست. بهتر است که رژیم غذایی اش را تغییر بدهد و برای اطمینان خاطر به پزشک مراجعه کند.

    پنهان شدن زیر صندلی

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که در زیر یک صندلی پنهان شده، یا فرد دیگری او را مجبور به این کرده که در زیر صندلی مخفی شود، تعبیر خواب او هشدار از این است که آن فرد او را تحقیر کرده و یا خیانت و ظلمی در حق او می کند.

    صندلی گران قیمت

    ✍️دیدن خواب یک صندلی مدرن و گران قیمت که روی آن فرد دیگری با کبر و خودخواهی نشسته، تعبیر این خواب به معنای حسادت به جایگاه شغلی همکار در محیط کاری است. اگر آن فرد به ناحق و فریبکاری به آن جایگاه و مقام رسیده باشد، بهتر است این موضوع پیگیری شده و با رئیس یا مسئول مربوطه در میان گذاشته شود و آن جایگاه به فردی که شایستگی آن را دارد تعلق گیرد.

    نشستن روی صندلی و کشیدن صندلی توسط فرد دیگر

    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که روی یک صندلی می نشیند و فردی به عمد صندلی را از زیر او می کشد، تعبیر خواب او نشان از این است که یکی از نزدیکان وی بی دلیل سبب خشم و عصبانیت در او می شود، و وی را ناراحت و رنجیده خاطر می کند.
    ✍️اگر شما در خواب برای فردی صندلی بیاورید تا بنشیند، تعبیر این خواب بیانگر حال روحی و روانی خوب شما است. شما فردی هوشیار و خردمند هستید که همواره در شرایط بد خودتان را کنترل می کنید تا به دیگران بی احترامی نکنید و دچار خشم و ناراحتی بی مورد نشوید.

    ساختن صندلی

    ✍️رویای ساختن صندلی در خواب، نشان از فردی بسیار با اعتماد به نفس و عاقل است که می داند مصلحتش در گرو انجام چه کارهایی است.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که یک صندلی را تعمیر می کند، تعبیر خواب او از رسیدن به قله های موفقیت خبر می دهد. برای اینکه راحت تر به موفقیت برسید و مسیر برایتان هموارتر باشد، بهتر است که در انجام کارهایتان خلاق باشید تا هر چه زودتر به نتایج مثبتی دست یابید.

    میز و صندلی

    ✍️تعبیر دیدن خواب صندلی پشت میز، خبر از این می دهد که به زودی از طرف دوستان و آشنایانتان که مدت هاست به ملاقات آن ها نرفته اید، به یک مهمانی بزرگ دعوت می شوید که از حضور در آن مهمانی و بودن در کنار کسانی که دوستشان دارید، بسیار شاد و خرسند می شوید.

    انتقال صندلی به جای دیگر

    ✍️تعبیر خواب انتقال دادن یک صندلی از جایی به جای دیگر، نشان از فردی است که تنوع در زندگی را بسیار دوست دارد و از یکنواختی در زندگی دوری می کند.
    ✍️اگر شخصی در خواب ببیند که جای صندلی را عوض می کند، خواب وی خبر از تغییر دادن محل زندگی و یا تغییر شغل است که تحولی عظیم در زندگی آن فرد ایجاد می کند.
    ✍️تغییر دادن جای یک صندلی و یا مبل در خواب، می ‌تواند نشانگر سفر کردن و ملاقات با افراد جدید، و آشنایی با فرهنگ های متفاوت باشد.

    در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    اشتراک
    اطلاع از
    1 دیدگاه
    بازخورد برخط
    مشاهده تمامی دیدگاه ها
    ناشناس
    ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت: ۰۶:۰۳

    من خواب دیدم که در جاده خاکی هستم از دو طرفم سیل خیلی سریع میاد و ناگزیر میشوم به یک گوشه ی که همه چوب های دراز چیده شده پناه ببرم در این حال یک پسره کوچک و میبینم که از دویدن افتاده سریع بلندش میکنم و میارمش تا قایم شویم. در آخر چهار طرف با سیل احاطه میشویم ولی در این محاط یک صندلی چوبی هست که محکم گرفتم روش نشستم و هرکی میاد سرش دعوا میکند بر نمیخیزم. لطفا اگر میشود تفسیرش و بگین.