فال ماهانه میلادی می ۲۰۲۴

دوره ای ۷۹ دیدگاه
  • فال ماهانه میلادی – می ۲۰۲۴

    شما در این مطلب فال ماهانه متولدین ماه های زیر را می خوانید:

    فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

    با کلیک بر روی هر یک از ماه های ذکر شده می توانید مستقیما به ماه مربوطه هدایت می شوید.

    فال ماهانه میلادی

    فال ماهانه میلادی متولدین فروردین

    این ماه ممکن است با مکالمات جالب شروع شود، اما تمرکز شما بر روی تصویر بزرگ تر و عمیق تر اهداف وارزش های تان میباشد. در روز ۴ می، یک چرخه مالی و تعهدات را به شما نشان می دهد. به این معنی است که شما از لحاظ فیزیکی، مادی و احساسی رشد میکنید. با انتخابات آگاهانه می توانید اصلاحاتی را انجام دهید. به شما اجازه می دهد که وضعیت مالی وحرفه ای تان را به ثبات برسانید. در روز پانزدهم، ونوس وارد برج ثور می شود و تا هشتم ماه ژوئن، و مریخ وارد برج سرطان می شود و تا یکم ماه جولای همان جا می مانند. توجه شما به خانه، اموال مشترک، امنیت و مسائل خانوادگی جلب می شود. از لحاظ مالی و احساسی، در موقعیت بسیار عالی هستید و دارای پشتیبانی نیز می باشید. احساس ناامنی تان کمی زیاد می شود. در روز ۱۸ ماه می، به شما فرصتی می دهد که ارزش ها و اهداف مهم خود را ارزیابی کنید. به ارزش هایی که دارید اطمینان کنید. برای قدرت مبارزه کنید و میتوانید از آن لذت ببرید. در روز ۲۱ ماه، خورشید و عطارد وارد برج جوزا می شوند و در پیوستگی یکدیگر را ملاقات می کنند، یک سازش و هماهنگی میان مریخ و اورانوس در روز بعدی ایجاد می شود. به یاد داشته باشید که حقیقت باعث ازادی شما می شود. بعد از یک دوره سردرگمی ماه در یک یادداشت به پایان می رسد. محدودیت های خود را بشناسید اما از ارزوهای بزرگ هراسی به خود راه ندهید.

    فال ماهانه میلادی متولدین اردیبهشت

    وارد ماه اختصاصی خودتان می شوید. و زمان تلاش و تکاپو می باشد. حتی احساس می کنید که دارید بر روی تاریکی قدم می زنید، ایمان بیشتری نسبت به خود و وجودتان داشته باشید. ماه جدید در برج ثور در روز ۴ ماه می چرخه جدید شخصی برای شما می سازد و شروع یک دوره هفت ساله رشد پر خطر را نشان می دهد. در روز ۱۵ ام ماه، ونوس وارد برج نشان شما می شود، تا ۸ ماه ژوئن می شود و در همان روز مریخ وارد برج سرطان وارد منطقه برقراری ارتباطی تان می شود. در این مدت هر چه را که می خواهید می توانید به راحتی به دست آورید. صداقت، مهربانی و ملایمت در برابر دیگران باعث می شود که مورد توجه دیگران قرار بگیرید. در روز ۱۸ ام ماه، نقطه اوج رابطه است. به عمق ارزوها و اهداف خود می پردازید و می خواهید که از خودتان عشق را طلب کنید و خودتان را در آغوش بگیرید. در روز ۲۱ام ماه، خورشید و عطارد وارد برج جوزامی شود و در یک پیوستگی یکدیگر را ملاقات می کنند، لحظات واضح، حقیقت و بینش در تعهدات شخصی و مالی را برای شما به ارمغان می آورد. به ارزش هایی که دارید اطمینان کنید و آن ها را سازماندهی کنید. حتی اگر مجبور باشید که به گذشته و ارزوهای قدیمی خود برگردید فقط اطمینان کنید و با مسیر خودتان را هماهنگ کنید.

    فال ماهانه میلادی متولدین خرداد

    نشانه حاکم بر نشانه شما با سه نشانه حرکت میکند، که زمین را پوشش می دهد. وقتی وارد ماه می می شوید، متوجه خواهید شد که کی دوست شماست و کی در کنار شماست. آسان نیست اما می توانید دوستی های مهم را تقویت کنید. در روز ۴ می، ماه جدید برج ثور و عطارد در دو روز پیش وارد برج ثور شدند – شما از وجود واقعی تان با خبر خواهید شد. ایده های عجیبی که دارید مانع از پیشرفت شما خواهند شد. باید آگاهانه ریشه یابی کنید و آن ها را برطرف کنید. در روز ۱۵ام ماه، ونوس وارد خورشید و عطارد در برج ثور و مریخ وارد برج سرطان می شود. اگر متعجب می شوید که درآمد برای بعضی چیزها از کجا می آید، نامنی های تان افزایش خواهد یافت. ارزش های شما بسیار مهم است. در روز ۱۸ ام تغییراتی را در محیط کاری یا کارهای روزانه شما ایجاد کنید. تغییراتی که در حال حاضر انجام می دهید نزدیک به رویاهای تان می باشد. در ۲۱ام ماه خورشید و عطارد به سمت نشانه شما باز خواهند گشت و در یک پیوستگی یکدیگر را ملاقات می کنند. شما را به لحظه ای از حقیقت خواهد رساند.

    همچنین بخوانید:  فال روزانه جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    فال ماهانه میلادی متولدین تیر

    یک ماه پرمشغله و شخصی برای شماست. وقتی وارد ماه می می شوید. از لحاظ حرفه ای از شما خواسته می شود که افق های خود را گسترش دهید. در ۴ام ماه دایره اجتماعی تان را باز می کند. با دوستان تان ارتباط برقرار می کنید (دوست های قدیمی و جدید) و مردمانی که به شما کمک می کنند که به اهداف و آرزوهای خود نزدیک تر شوید. در روز ۱۵ام ماه، ونوس وارد برج ثور می شود و تا هشتم ژوئن همان جا می ماند و مریخ وارد برج سرطان می شود و تا یکم ماه جولای همان جا می ماند. آنچه را که می خواهید در دسترس شماست و اگر نمی دانید که چه چیزی می خواهید ، ابتدا برای خود مشخص کنید. زندگی تان را دنبال کنید و می توانید چیزهای را که می خواهید برای خود رسم کنید. در روز ۱۸ام ماه می، موضوعات خلاق، داستان های عاشقانه یا ارتباط با بچه ها و موضوعی که در قلب شماست را برجسته ترمی کند. می تواند احساسی باشد، پایان ها، شروع ها یا شاید ارزوها به حقیقت بپیوندند. ممکن است کمی تلخ باشد اما به هر حال چیزی که ثابت است تغییر می کند. شما ازاد هستید. در اواخر ماه با سکوت به پایان می رسد. استراحت کنید پاسخی که می خواهید به همراه شماست.

    فال ماهانه میلادی متولدین مرداد

    افق های دید شما وقتی وارد ماه می می شوید گسترش پیدا می کند. اورانوس وارد برج ور در ماه مارس شده است، درهای حرفه ای بر روی شما باز شده است. و ماه جدید در برج ثور در روز ۴ام می یک چرخه جدید و مرحله هفت ساله شروع می شود. سخت کار می کنید و محدودیتی هم برای شما وجود ندارد. اما به یاد داشته باشید که فروتنی بسیار عظمت دارد. در روز ۱۵ام ماه، ونوس وارد برج ثور می شود و مریخ وارد برج سرطان می شود، و انرژی شما را تغییر می دهد. فرصت های جدید حرفه ای برای شما به وجود می آید، اما ابتدا باید بر ترس های ناخوداگاه خود غلبه کنید . سپس می توانید انتخابات آگاهانه ای داشته باشید. در روز ۱۸ام ماه می، وضعیت خانوادگی یا خانگی و موضوعاتی که حس امنیت به شما می دهد را برای شما برجسته می کند. همچنین یک شرایط ناگهانی در حرفه تان به وجود می آید. ممکن است کمی احساس نامنی کنید. در روز ۲۱ ام ماه، خورشید و عطارد یکدیگر را در برج جوزا ملاقات می کنند، و مکالمه با دوستان تان باعث می شود اطلاعاتی که منتظر بودید را به دست آورید. شما قادر به انجام دادنش هستید.

    فال ماهانه میلادی متولدین شهریور

    وقتی وارد ماه می می شوید از نظر حرفه ای و مالی به تکامل می رسید. می توانید انتخاب کنید. در پایان روند تکامل هستید، و ماه جدید برج ثور در ۴ام ماه می و عطارد وارد برج ثور دوروز قبل آن می شود و شما را دعوت می کند که افق های خود را گسترش دهید و بررسی کنید. به مرزها اصرار خواهید ورزید اما ایمان دارید. آزاد هستید و تنها در سفرتان نیستید. در روز ۱۵ام ماه ونوس وارد برج ثور و مریخ وارد برج سرطان می شود. ارتباطات بین المللی تان برجسته می شود. ممکن است از دوستان خارج از کشور پیشنهادات کاری دریافت کنید. نگران بررسی گزینه های تان نباشید و آن ها را وسعت بخشید. در روز ۱۸ام می یاد می گیرید که باید همه چیز را تغییر دهید. فرصت های غیر منتظره ای از جمله سفر خواهید داشت یا اینکه ایده های تان را به مرحله اجرا در خواهید آورد. در روز ۲۱ ام ماه، خورشید و عطارد وارد برج جوزا می شوند که باید بر روی موضوعات حرفه تان تمرکز کنید. می توانید انتخاباتی داشته باشید که احساس آزادی مالی کنید. اعتماد بیشتری به خودتان داشته باشید.

    همچنین بخوانید:  فال حافظ امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

    فال ماهانه میلادی متولدین مهر

    ماه جدید برج ثور در روز ۴ام ماه می یک شرایط مالی، ازدواج و روابط زناشویی در حال تکامل است. کنترل کامل ندارید اما ناتوان نیستید، و انتخابات زیادی دارید. آگاهانه با هر گونه وابستگی به یک نتیجه خواهید رسید. پیشرفت همچنان ادامه دارد ونوس وارد برج ثور می شود و مریخ وارد برج سرطان در روز ۱۵ام ماه می شود. یک شرایط حرفه ای یا مشارکت تان گرم خواهد شد. می توانید بهره های زیادی را به دست آورید. فقط مراقب باشید که ارزش های خود را حفظ کنید. در روز ۱۸ ام می، نشان دهنده نقطه قوت چرخه است. از دید سطحی به فراتر خواهید رسید. از نظر مالی، روابط و همینطور روابط زناشویی. اگر در مبارزه قدرت هستید، انجامش دهید. ارزش های خود را بشناسید و به همین ترتیب می توانید قدرت خود را کسب کنید. در روز ۲۱ام ماه، خورشید و عطارد وارد برج جوزا می شوند، شما را در وضعیت احساسی قرار می دهد. عاقلانه انتخاب کنید و پیشرفتی در راستای آزادی و امنیت خواهید داشت.

    فال ماهانه میلادی متولدین آبان

    اورانوس وارد برج ثور در منطقه ارتباطات تان شده است. ماه جدید در برج ثور در ۴ام ماه می رویکرد جدید در روابط تان برای شما به ارمغان می آورد. ارتباطات جدید یا تغییراتی که درارتباطات تان به وجود می آید می تواند تعجب برانگیز باشد – تفکیک و پذیرش کلید است. در روز ۱۵ام ماه، ونوس وارد برج ثور می شود و مریخ وارد برج سرطان می شود.ارتباطات مهم مالی، عاطفی و عشق یا خلاق تقویت خواهند شد. کانال های ارتباطی خود را باز نگه دارید. می توانید با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید. در روز ۱۸ام ماه، برای شما تحولات غیر منتظره ای در یک رابطه خلاقانه، شخصی و یا مالی به ارمغان می آورد. نمی توانید همه چیز را کنترل کنید یا خواسته های تان را – و نباید استانداردهای خود را پایین بیاورید. چیزهای که نیاز دارید را در خواست کنید و انتظارات تان را بیان کنید. توجه کنید که چه زمانی به نیازهای تان احتیاج دارید. چشم اندازهای خود را حفظ کنید. در ارتباط با احساسات تان صادق باشید و چشم انداز طولانی مدت زندگی تان را حفظ کنید. می توانید انتخابات آگاهانه ای را برای سرمایه گذاری در شرایطی که با اهداف تان سازگار است داشته باشید. زندگی سفری است که شما طرفداران شایسته ای دارید.

    فال ماهانه میلادی متولدین آذر

    در روز ۴ام ماه می، ماه جدید در برج ثور، چرخه جدیدی از سلامتی، کار، و کارهای روزمره برای شما به ارمغان می آورد. انتظار یک زندگی پر مشغله را در این ماه داشته باشید با تحولات ناگهانی که در مرزها به وجود می آید و نظم طبیعی زندگی روزمره تان بهم خواهد خورد. لحظات هیجان انگیز زیادی خواهید داشت که لذت خواهید برد. بالاتر از هر چیزی سلامتی ثروت است. سلامتی جسمی، احساسی و معنوی خود را اولویت بندی کنید. شانسی دارید که زندگی تان را با قوانین جلو ببرید و کیفیت زندگی تان را بهبود خواهد بخشید. در نیمه دوم ماه وارد یک گودی از گذشته می شوید. در روز ۱۵ ام ماه، ونوس وارد برج ثور می شود و مریخ وارد برج سرطان. ارتباط خلاقانه مالی و شخصی تان به سطح بعدی ارتقا خواهد یافت. اما همچنین باید ارزش های خود را حفظ کنید. در روز ۱۸ ماه می استراحت کنید، خودتان را شارژ کنید و احساسات خود را آگاهانه پنهان کنید. و بر بهبودی تمرکز کنید. در روز ۲۱ ماه، خورشید و عطارد وارد برج میزان می شوند، بنابراین انتظار می رود که حداقل یک گفتگوی واضح با دیگران داشته باشید. با خودتان صادق باشید، و می توانید با شرکای تان زمینه مشترکی را پیدا کنید.

    همچنین بخوانید:  فال PMC پی ام سی

    فال ماهانه میلادی متولدین دی

    حاکم شما زحل عقب نشینی می کند. و با سیارات دیگر زندگی می کند و باعث می شود که لذت ببرید. در ۴ام ماه، ماه جدید برج ثور چرخه جدیدی از خلاقیت و زندگی زناشویی را برای شما به ارمغان می آورد. کودک درونی تان را دوست داشته باشید. چیزی به نظر می رسد که خطرناک است. اما اگر جنون را بخواهیم تعریف کنیم نیز خطرناک است اما انتظار می رود که نتیجه دیگری داشته باشد. کارهای روزانه خود را تغییر دهید. خلاق و نوآور باشید و عمیق تر فکر کنید تا لذت ببرید. طلا برای استخراج وجود دارد. ونوس وارد برج ثور می شود و مریخ وارد برج سرطان در روز ۱۵ ام ماه، گرفتار گذشته خود خواهید شد. نیازی نیست که در رفتن به چیزی شیرجه بزنید اما حداقل می توانید آب را آزمایش کنید. در روز ۱۸ ام ماه، روابط تان را داغ تر می کند. از شما خواسته می شود که خودتان باشید. به خودتان اعتماد کنید، مهم نیست که جهان نسبت به شما چه فکری دارد. خورشید و عطارد در برج جوزا یکدیگر را در روز ۲۱ام ماه ملاقات می کنند. یاد می گیرید که قدرت را سالم نگه دارید و با انتخابات آگاهانه و خلاق زندگی تان را بسازید.

    فال ماهانه میلادی متولدین بهمن

    گفتگوها در اوایل این ماه موجب ماجراجویی و ایده ها می شود. اما نیاز نیست که به دور دست ها بروید. چه چیزی در حیاط پشتی و نزدیک خانه تان پنهان است. در روز ۴ام ماه می ، ماه جدید برج ثور چرخه جدیدی از توانایی و حس امنیت و تعلق خاطر را برای شما به ارمغان می آورد. مشکلات خانواده و خانگی تان برجسته می شود اما عمیق تر از گذشته درک خواهید کرد، می توانید خودتان را از توپ و زنجیر آزاد کنید. ونوس وارد برج ثور و مریخ وارد برج سرطان در روز ۱۵ام ماه می شوند. ریشه های زندگی خود را پرورش دهید. در روز ۱۸ام ماه می باعث می شود که به مشکلات حرفه ای تان بیشتر توجه نشان دهید. این شروع و پایانی از دوره ای است، برای خلاقیت، آزادی و امنیت درها را باز کنید. گنجینه ها را کشف کنید. در روز ۲۱ ام ماه، خورشید و عطارد در برج جوزا یکدیگر را ملاقات می کنند و با شرایطی مواجه می شوید. به قلب تان گوش کنید. او می داند که کدام راه رویاهای تان را به واقعیت می رساند.

    فال ماهانه میلادی متولدین اسفند

    به چه چیزی باور دارید؟ چرا؟ باورهای تان از کجا آمده است؟ در روز ۴ام ماه می ماه جدید برج ثور از شما این سوالات را می پرسد و باید ذهن تان را باز کنید. در حال یادگیری هستید که بتوانید ذهن هوشیاری داشته باشید و حداقل بتوانید به این سوالات فکر کنید. ممکن است کمی طول بکشد که ان چیزی را که از دست داده اید را هضم کنید. اما صبور باشید و ذهن تان را باز نگه دارید. در روز ۱۵ام ماه، ونوس وارد برج ثور و مریخ وارد برج سرطان می شود که چرخه ای از خلاقیت را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی است که می توانید مکالمات صمیمی داشته باشید که به شما کمک می کند تا شرایط دیگر را به خوبی درک کنید. در ۱۸ ام ماه می بینش و بصیرت را افزایش می دهد. این ادراکات شما را تغییر خواهد داد اما به چشم اندازهایی نیاز است. ما واقعیت را نمی بینم و آن چیزی را که هستیم میبینیم. از قضاوت کردن اجتناب کنید تا بتوانید فرصت های خلاقانه ای را برای خود ایجاد کنید. ایده های عالی دارید. خودتان را باور داشته باشید و با قلب تان هدایت شوید.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    اشتراک
    اطلاع از
    79 دیدگاه
    بازخورد برخط
    مشاهده تمامی دیدگاه ها
    صالح علیزاده
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۰۸

    چه خوب، ممنونم. ان شاالله هر چی که خیره 🤍🍀

    زهرا
    ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت: ۰۱:۱۶

    March please ❤️

    امیری
    ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت: ۱۴:۵۶

    خیلی دوستتون داریم، ژانویه رو اپدیت می کنید لطفا

    پریسا
    ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت: ۰۵:۰۹

    بهترین دنیایین❤️❤️❤️❤️

    فریبا
    ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت: ۱۱:۳۹

    سلام بر تاروت رنگی، میشه لطفا ماهانه میلادی رو اپدیت کنی ؟ خیلی دوستتون دارم

    1 3 4 5