فال ابجد امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره ای ۳۳ دیدگاه
  • فال ابجد امروز

    فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. این فال، یکی از قدیمی ترین نوع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت میدهند. برای مشاهده فال ابجد امروز خود با تاروت رنگی همراه شوید.

    همچنین برای گرفتن فال ابجد اختصاصی خود میتوانید بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: فال ابجد (رمل)

    ♈ متولدین فروردین

    حروف ابجد فال شما: ب ج ج
    از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت می‌کنی و مورد حمایت او قرار می‌گیری.


    ♈ متولدین اردیبهشت

    حروف ابجد فال شما: ب ج آ
    این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو می‌شود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتن‌دار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به‌سلامت باز می‌گردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش می‌رود و تو به مقصود می‌رسی.


    ♈ متولدین خرداد

    حروف ابجد فال شما: د د د
    نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود و به سعادت و خوشی دست می‌یابی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به‌زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

    همچنین بخوانید:  فال روزانه یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ♈ متولدین تیر

    حروف ابجد فال شما: ب ب د
    طالع خوبی است و نیتت برآورده می‌شود. به‌زودی از غم‌ها رها می‌شوی؛ زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان‌شاءالله.


    ♈ متولدین مرداد

    حروف ابجد فال شما: ب ب ب
    نیت خوبی کرده‌ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی. شکر خدا را در همه‌وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله‌ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه‌گذاری داری بخت با تو یار است، به‌شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می‌یابد.


    ♈ متولدین شهریور

    حروف ابجد فال شما: ج د آ
    به نظر می‌رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می‌کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه‌دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می‌کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می‌شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می‌رسد. برای‌آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد و در پیش بعضی عزیز می‌شوی.


    ♈ متولدین مهر

    حروف ابجد فال شما: ب آ ب
    نیتت برآورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی. اگر قصد معامله و خریدوفروش داری از آن سودخواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

    همچنین بخوانید:  فال ماهانه اردیبهشت ۱۴۰۳

    ♈ متولدین آبان

    حروف ابجد فال شما: ج ب د
    طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.


    ♈ متولدین آذر

    حروف ابجد فال شما: آ ج ج
    چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد. گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجیده‌خاطر است، از او دلجویی کن افرادی تنگ‌نظر با تو دشمنی می‌کنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده‌ای پابرجا باش و به خداوند توکل کن. آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی ان‌شاءالله.


    ♈ متولدین دی

    حروف ابجد فال شما: د آ ب
    در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست از آن چشم‌پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به‌خاطر چشم‌زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به‌زودی تغییر محسوسی در زندگی‌ات پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.


    ♈ متولدین بهمن

    حروف ابجد فال شما: آ د ج
    طالعت خوب است؛ اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه‌دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان‌ونمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند؛ ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.


    ♈ متولدین اسفند

    حروف ابجد فال شما: د آ د
    قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم‌زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

    همچنین بخوانید:  فال صوتی امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    اشتراک
    اطلاع از
    33 دیدگاه
    بازخورد برخط
    مشاهده تمامی دیدگاه ها
    حسین
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۷

    سلام میشه برای نیت من یک فال بگیرید