فال حافظ امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره ای ۷۷۴ دیدگاه
  • فال حافظ امروز

    در این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید.

    همچنین برای گرفتن فال حافظ می توانید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: فال حافظ

    ♈ متولدین فروردین

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۳۳ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    از روزگاری که او پا در زندگی تو نهاده است، همه چیز دچار تغییرات مثبت شده است. او به تو آرامش و امنیت بخشیده است و تو با او معنای واقعی کامیابی را تجربه کرده ای. اکنون شاد باش و راحت زندگی کن. قدر او را بدان و شاکر خدای بزرگی باش که این نعمت گرانبها را در اختیار تو قرار داده است و از این گنج با ارزش با جان و دل محافظت نما.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- درباره اجرای این نیت بسیار فکر می کنید اما کمتر اقدام می کنید. در حالی که باید دست به کار شوید. دقت، سرعت عمل و فرصت را از دست ندهید تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید. زیرا رقیبان در راه و حسودان در کمین هستند.
    ۲- مسافرت را توصیه نمی کنم. به زودی به مسافرتی مذهبی و تجاری خواهید رفت و در این مسافرت ضمن تجربیات زیاد، عواملی موجب شادی شما می شود که در زندگی شما موثر خواهد بود و موجب تحول کلی در نگرش خانوادگیتان خواهد شد.
    ۳- درباره مسافر خود خیلی نگران نباشید. او حالش خوبست و روزگار بر وفق مرادش می باشد. بلکه بیشتر به بیمار خود توجه داشته باشید که او نیاز به کمک دارد.
    ۴- این نیت با توکل بر خداوند و صبر و شکیبایی حتما عملی می گردد و جای نگرانی نمی باشد. از او مژده ای دریافت می کنید زیرا او راه و رسم کار را نمی داند اگر چه تظاهر به دانایی می کند.
    ۵- یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به کمک او بشتابید تا خداوند نیز به شما کمک کند. پس بر خدا توکل کنید.
    ۶- با توجه به روحیه شما، رنگ مناسب برای شما، آبی، بنفش، زرشکی و ارغوانی است. زیرا دارای قلبی پاک هستید و وجودتان مملو از احساس و تعادل می باشد. این رنگ ها با برازندگی و شخصیت شما مطابقت دارد. سعی کنید از رنگ های مشکی و زرد مطلقاً استفاده نکنید که حالت عصبانیت و افسردگی برایتان ایجاد می کند.


    ♈ متولدین اردیبهشت

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۲ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    خداوندی که خالق زیباییهاست قادر مطلق است و به هر کس نعمتی عطا فرموده که باید به آن قناعت کند. تو نیز عنان و اختیار زندگی خود را به دست هوسها و عشقهای زودگذر مسپار و بدان که زمستان زندگی تو در حال گذر است و بهار به زودی از راه خواهد رسید. دل به ظاهر زیبای دنیا و دنیاطلبان نبند که جز پشیمانی سودی نخواهد داشت.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- امید، پیروزی و بهروزی و کامیابی را از دست ندهید. تا پیروزی نهایی راه چندانی وجود ندارد. تنها با حوصله و تلاش بیشتر بدست می آید و به سادگی می توانید شاهد موفقیت را در آغوش بگیرید.
    ۲- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:
    * من آن روز از فرهاد قطع امید کردم وگفتم کارش از کار گذشت که زمام دل شیفته خود را به دست شیرین شکر لب داد.
    حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
    ۳- توکل بر خدا داشته باشید زیرا او بر همه چیز قادر و تواناست و تردید را از دل بیرون کنید.
    ۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، نرم و لطیف، طوفان گر، هوشیار، دقیق، خیرخواه، دوست داشتنی، با سلیقه، قدر شناس، راستگو، نظر بند، بی آزار و اذیت و خوش رو.
    ۵- به آرزوی خود خواهید رسید، اگر شکیبا باشید و از سخنان حسودان ناامید نشوید بلکه بر تلاش و اراده خود بیفزایید.
    ۶- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی در پیش دارید. خرید خوبست ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل می دهید. عزیزی را از دست داده اید ولی مژده ای را به دست می آورید. ازدواج حتمی است ولی طلاق نیز حتمی می باشد. اوضاع مسافر بسیار خوبست. جدیداً به موفقیتی دست یافته است.
    ۷- هیچ کس موفق نمی شود تا تحمل درد و ناراحتی را نکرده باشد. شما نیز از این قاعده خارج نمی باشید. پس در سایه تحمل ناراحتی است که آسایش بدست می آید.
    ۸- برو شیر درنده باش و خود را با تلاش، همگام و همراه ساز که موقعیت در این راه برای شما آماده و مهیاست.
    ۹- شما که از رنگ قرمز لذت می برید، باید تلاش خود را معطوف به تقویت و نیرو بخشیدن به خود سازید، چون مزاجی آتشین دارید. بنابراین از رنگ سفید هم استفاده کنید.


    ♈ متولدین خرداد

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۴۵ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:
    * تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.
    * از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.
    حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
    ۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.
    ۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.
    ۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.
    ۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.
    ۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.
    ۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

    همچنین بخوانید:  فال PMC پی ام سی

    ♈ متولدین تیر

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۸ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    اکنون که دوران کامیابی و خوشبختی به تو روی کرده است به وعده هایی که داده ای عمل کن و بدان که این شادی نتیجه همت بالا و کوشش خود توست. برای اقبالی که به تو روی کرده، شکرگذار خداوند باش و از چشم بد و افراد حسود به خدا پناه ببر. اگر به دنبال موفقیت هستی راه راست خارج مشو وگرنه هرآنچه با سعی و تلاش به دست آورده ای از دست خواهی داد.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- بسیار نیت و فال خوبی است. بر شما مبارک باد. اصولاً شما فردی با اخلاص و با ایمان هستی و همه را مانند خودت تصور می کنی. پس بی ریا به همه نیکی روا می داری ولی آگاه باش که زمانه بد دوره ایست و مردم برای امور دنیوی حاضرند سر نزدیک ترین فرد خود کلاه بگذارند. به قول خود وفا نکنند و بد عهدی نمایند و حتی امکان ضربه زدن نیز وجود دارد. پس به اینها اعتماد و اطمینان نداشته باش که از وضعیت مناسب شما سخت ناراحتند.
    ۲- از اینکه شخصی با ایمان، مهربان، صمیمی، زود جوش، خوش برخورد، عاطفی و بخشنده هستید، به شما تبریک می گویم ولی مواظب باش که شخصی برای یکی از نزدیکان شما نقشه شومی کشیده. شما او را متوجه کنید.
    ۳- نیت شما برآورده می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست و این پریشانی شما ناشی از وسواس می باشد که کاملاً بی مورد می باشد.
    ۴- طالع شما در برج حمل است. زندگی بسیار خوبی دارید و از این نیز بهتر می شود. قدری امساک و صرفه جویی کنید. خبری و هدیه ای دریافت می کنید. مسافری می آید و شما را خوشحال می کند. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش هر دو نافع و سودمند است.
    ۵- طلب وصل می شود و قرض ادا میگردد. گمشده پیدا می شود. خوابی خواهید دید. برای کسی تعریف نکنید.
    ۶- نذری که کرده اید، ادا کنید. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۶۰ را بخوانید. گشایش حاصل میشود.
    ۷- در خانه همه شما را دوست دارند. خوش به حالتان. سعی کنید این مهر و محبت را حفظ کنید و نسبت به اطرافیان توجه بیشتری داشته باشید و کانون خانوادگی را گرم نگه دارید.
    ۸- انسان های موفق، با یاد خدا، دلی آرام و مطمئن دارند. آگاه باشید که تنها با یاد خداوند، دلهای مردم قرار و اطمینان پیدا می کند.
    ۹- به همه اعتماد دارید. درحالیکه انسان نباید همه را مورد اعتماد قرار دهد. اخلاص شما قابل تقدیر است اما اگر در کنار این امر مهم، خویشتن دار هم بودید، بسیار عالی بود.
    ۱۰- زود رنج هستید و زود عصبانی می شوید. علتش کم توقعی شما می باشد. همسر و پدرتان سخت نگران شما می باشند ولی ابراز نمی دارند. بنابراین لازم است که آنها را از نگرانی خارج سازید.


    ♈ متولدین مرداد

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۹ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    مدتهاست به شخص بلند مرتبه ای ابراز علاقه می کنی و او با آنکه از حال تو باخبر است هیچ عکس العملی نشان نمی دهد. بیهوده منتظر پاسخ نمان و لاف بیهوده نزن، زیرا بین شما دو نفر فاصله بسیاری است و او تو را هم شأن خود نمی داند و تو توقع بی جایی از او داری.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- ویژگی های شما عبارتند از: خیرخواه، انسان وارسته، دوست داشتنی، عزیز، دردانه، بی کلک، طوفانگر، محبوب، شیک پوش، با وفا، عاشق پیشه، خوش باطن، خیرخواه، راستگو، صمیمی، اصیل، شریف، متواضع و قابل احترام.
    با این محاسن ارزش واقعی خود را بدان و بی تابی و بی قراری نکن که دور از شان زندگی اصیل خانوادگی شماست. زیرا حیف است این اندازه خود را مشتاق نشان دهید تا او طاقچه بالا بگذارد. لطفاً با متانت و زیرکی عمل کنید.
    ۲- اگر از این موضوع منصرف شوید، فواید زیادی بر آن ترتیب داده شده است زیرا مقدمات آن را کاملاً فراهم نساخته اید. چون هر کاری راهی دارد که باید در جاده آن با سرعت، دقت، علاقه و اراده گام برداشت.
    ۳- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
    * خیلی وقت است که از محبوب خبری نرسیده. نه یک کلام چیز نوشته و نه سلامی فرستاده است.
    * من صد نامه فرستادم در حالی که آن شاه سواران حتی یک قاصد برای من نفرستاد.
    * دلبر آهو رفتار که از دلدادگان می رمد، قاصد کبک پویه و تندی نزد من عاشق بیابان گرد و عقل گم کرده نفرستاد.
    ۴- در آینده نزدیک از معامله، ملاقات و برخوردی نیکو استفاده و بهره کافی خواهی برد و اقبال به سراغ شما خواهد آمد اما فعلاً زیاد امیدوار و دلخوش به قول های پوچ اشخاص نباش که آنها فریبکارند. نگران نباش. چیزی که می خواهی به دست می آوری. اما حوصله و صبر را باید با خود همراه سازی. مسافرتی در پیش داری. از مسافر خبر خوشی دریافت می کنی. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. وسله خریداری می شود ولی اراده تلاش و امید را هیچگاه از دست ندهید تا موفقیت قرین شما گردد.
    ۵- جدیداً دچار ناراحتی شده اید. علتش عدم آگاهی از چگونگی آن بوده است. در حالیکه می توانستید با کمی شکیبایی و از خود گذشتگی و اندیشه، اوضاع را کاملاً بر وفق مراد گردانید. پس باید دنبال قضیه را نگیرید و خونسرد باشید.


    ♈ متولدین شهریور

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۴ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    از روزی که عاشق شده ای با مشکلات بسیاری روبرو گشته ای، ولی همچنان به وصال او و حل این مشکلات امیدواری. به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی و در انتظار فرصتی هستی تا راز دل خود را به او بگویی. آماده باش که بزودی این فرصت مهیا خواهد شد.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا پنجم می فرماید:
    * اگر چه از زلف محبوب و گرفتاری عشق او کارم سخت شده اما همچنان امید گشایش از جوان مردی او دارم.
    * سرخی چهره من را که مانند شراب قرمز است، به شادی نسبت نده بلکه این سرخی خون دلم است که در ظاهر دیده می شود.
    * آهنگ نوازنده از خود بی خودم خواهد کرد. دریغ و افسوس چنان که به این پرده اجازه ورود نداشته باشم. (پرده اختباس دارد. اول یعنی پرده و گامی از موسیقی دوم طریق عشق)
    * من آن شاعر جادوگری هستم که بسحر کلام و سخن، هر چه می نگارم، تماماً شیرین و شکرانگیز است.
    * با صد امید و آرزو به سرزمین عراق قدم نهادم. پس ای راهنمای قلب گمشده ام من را ترک نکن.
    حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
    ۲- سخت به این موضوع دلبسته اید و شب و روز در فکر اجرای آن می باشید. باید بدانید که اراده و اختیار دو عامل قوی این حرکت می باشند که همراه با توکل بر خداوند، به هر چیز دست نیافتنی می توانید دسترسی پیدا کنید. بدانید که آینده از آن شماست و در دستان پر قدرت شما جای دارد. پس حرکت کنید و اقدام نمایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید.
    ۳- مشکل شما با صلاحدید افراد با تجربه و کار آزموده حل می شود. اما مسیری نسبتاً طولانی دارد. پس باید شکیبا باشید و از ناملایمات نترسید. از دوستان ناباب بر حذر باشید.
    ۴- آن که گریه می کند، فقط یک درد دارد ولی آن فرد که به گریه می اندازد، هزار و یک درد دارد. اما آن کس که هزاران درد دارد ولی دیگران را می خنداند، نابغه زمان خود و قابل هرگونه احترام است. موفقیت در چند قدمی شماست. تلاش کنید تا آن را به چنگ آورید.

    همچنین بخوانید:  فال ابجد امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ♈ متولدین مهر

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۱ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- از دست تقدیر و سرنوشت نمی توان فرار کرد. بهره و قسمت هر کس در روز ازل نوشته و ثبت شده است. بنابراین نتیجه گله و شکایت تنها افسردگی است. بطور مثال شما چقدر برای بدست آوردن یکی از خواسته هایت تلاش و کوشش کردی اما نتیجه ای نداد. برعکس برای موضوع دیگری چندان گامی برنداشتی ولی موفق شدی. اما این دلیل آن نیست که انسان دست از کوشش و تلاش بردارد، بلکه برعکس، ضمن توکل بر خدا، همیشه سریع و جدی اقدام کنید.
    ۲- انجام این نیت نیاز به زمان و بهره گیری از راهنمایی های خردمندانه استاد یا استادانی با تجربه دارد که ساده ترین راه را در ختیار شما بگذارند.
    ۳- مدتی است که گویی خود را گم کرده اید. علتش اضطراب و پریشانی ناشی از لجبازی و وسواس شماست. مقداری شربت گلاب بخورید.
    ۴- از یکی از دوستان و آشنایان سخت رنجیده اید. او تقصیر ندارد. شما بیش از اندازه حساس هستید و او آداب معاشرت را نمی داند. بنابراین هرکس به اندازه سواد و تربیتش عملی را انجام می دهد.
    ۵- به زودی ملاقات و معامله ای سودمند خواهید داشت. مادر و پدرتان نیازمند محبت شما هستید، دل آنها را به دست آورید. همسر را در آغوش گرفته و از ناراحتی خارج سازید.
    ۶- بیشتر مواقع بخاطر احساس مسئولیت نگرانید. بطوریکه این پریشانی گاهی اتکای به نفس شما را زیر سوال می برد. در ظاهر خود را سرد مزاج معرفی می کنید اما دارای قلبی بسیار گرم می باشی و در مواقع همدردی و رنج دیگران، خیلی صمیمانه رفتار می کنید. میل داشتید آنقدر ثروتمند بودید تا به همه کمک می کردید. از مساعدت به دیگران لذت می برید اما قدری تودار و جلوه پذیر و ظاهربین می باشید.


    ♈ متولدین آبان

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۰ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    انجام این نیت خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن، در وجود تو، هیاهویی به راه انداخته است. اما بدان برای رسیدن به مقصود، خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همتی والا، می توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می کشی، در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- شما با رویا، خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز، کار را بر خود و اطرافیان مشکل می سازید. اگر می خواهید به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید، باید از استعدادهای فراوان خود، همراه با فعالیت و توکل بر خدا، سود و بهره بگیرید. در این صورت آینده ای بسیار درخشان در پیش خواهید داشت. پس باید فردی مفید باشید.
    ۲- به شما قول می دهم به مرادتان می رسید. چنان چه با یکی از اقوام نزدیک مشورت نموده و به او بگویید. فعالیت و کوشش را از دست ندهید. نگرانی شما بی مورد است. جهت راهنمایی بیشتر در زندگی از پدر و مادر یا بزرگتر خانواده کمک بگیرید.
    ۳- آینده در دستان پر توانای شماست. اراده و فعالیت را به خدمت بگیرید که شاهین موفقیت در نزدیکی شماست. مسافرتان حالش خوبست و کارش تا سه هفته دیگر به اتمام می رسد و آن را مژده خواهد داد. قرض پرداخت می شود. ازدواج عملی است و راه طلاق هموار نمی باشد. خرید و فروش هر دو نافع است. مسافرتی سودمند در پیش دارید.
    ۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که در مراسم عزاداری شرکت کرده اید. نشانه اینکه امیال پست خود را کشته اید و به اصلاح درون پرداخته اید. در انتخاب دوستان خود تجدید نظر کرده اید و آینده ای درخشان در انتظار دارید.
    ۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار خواهد بود.


    ♈ متولدین آذر

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۰۷ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    نیتی در سر داری و برای هرکس بازگو می کنی مورد تایید واقع می شوی، اما این نیت اگرچه ظاهری ساده و آسان دارد، ولی در عمل بسیار صعب و مشکل است و اگر در انجام این نیت راسخ هستی باید با مشکلات و سختی های این راه کنار بیایی و با صبر و شکیبایی آنها را حل نمایی.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- هر کس در مورد شما فکری می کند اما شما فردی مهربان و دلسوز هستید ولی دستت نمک ندارد. به همین جهت می گویی و ای از دست این مردم.
    ۲- فکر می کردی انجام این نیت ساده است. خیر برای کسب آن باید درد و رنج را مانند قند شیرین به کام خود حل کنی. دل را به نگاری داده ای که شوخ چشم و لطیف است و با یک نگاه اسیرت کرده است. فکر می کنی اخلاقش مطبوع و اطرافش موزون و خطا اش پسندیده است. با اینکه چندین واسطه فرستادی اما او اجازه ورود را نداده و اقدامات شما تاکنون بی فایده شده است. نگران نباش زیرا در راه عشق این ناراحتی ها بسیار دلچسب و شیرین می باشد. اگر این دشواری ها وجود نداشت، عشق مزه و طعمی به این شیرینی نداشت.
    ۴- برای اینکه به مقصد برسی، توکل بر خدا کرده و نذری بکن که فوری پس از انجام این نیت آن را ادا کنی. صبر و شکیبایی پیشه کن بطوری که بر اعصابت مسلط باشی. از وسواس دست بردار که عامل عقب افتادن جریان می شود. با یکی از خردمندان مشورت کن.
    ۵- نان فریبکاری برای انسان ممکن است لذیذ باشد اما بعد دهان از سنگ ریزه ها پر خواهد شد. در زمین بایر زندگی کردن بهتر است از بودن با زن ستیزه گر و جنگجوی. زیرا دهان بعضی زنان همچون چاه عمیقی است. پس هر که مغضوب خداوند باشد، در آن خواهد افتاد.
    ۶- معامله را توصیه می کنم. سفر را صلاح نمی دانم. در کارتان بر خدا توکل کن که موفق خواهی شد. اگر می خواهید نزد قاضی رو سفید باشی، ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه طه، آیه ۷۲ تا آخر را با حضور قلب بخوانید.
    ۷- موبایل و اینترنت شما را سرگرم می کنند ولی حقیقت را آشکار نمی سازند زیرا حقیقت موضوع بستگی به اراده شما دارد.

    همچنین بخوانید:  فال ماهانه میلادی می ۲۰۲۴

    ♈ متولدین دی

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۱ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    به زودی برای تو فرصتی مساعد فراهم می گردد. بخت به تو روی کرده و زمان کامیابی فرا رسیده است. برای رسیدن به مقصود خود از توسل به خدا و تاثیر دعا غافل مشو. گرچه امکانات فعلی تو محدود است، ولی می توانی با استفاده از توانایی هایی که در وجود تو نهفته است به کامیابی برسی، دست از تلاش بر ندار و از سرزنشها مرنج که خدا با توست.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید:
    * یار من که سوار بر گزیده مرکب سخن و ناز می باشد و ماه تابان منصب آینه داری در خدمت اوست، تاج زرین مهر با همه بلندی، مقام غبار نعل اسب وی به شمار می آید.
    مرحبا بر شما که چنین محاسنی داری. پس انسانی موفق، با اراده، صمیمی و مهربان هستی اما متاسفانه این زیبایی ها، به علاوه زیبایی جمال، موجب غرور شما شده است. در حالیکه شاخ درخت هر چه پربارتر شود، افتاده تر می باشد.
    ۲- بسیار فال خوبی است. ستاره سعد در برج ثور (اردیبهشت) قرار دارد و به مرادت حتما می رسی و جای نگرانی نیست.
    ۳- بر اعصاب خود مسلط شوید، توکل بر خدا کنید و برای در امان ماندن از چشم، تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.
    ۴- آینده در دستان توانای شماست و موفقیت در چند قدمی به شما چشمک می زند، موفق باشید.
    ۵- مسافرت را توصیه نمی کنم. خرید بسیار بجاست اما فروش فعلاً زود است. ازدواج حتمی است و طلاق مطلقاً انجام نمی گیرد. بیمار شفا می یابد. پولی به دست می آورید و مقامی را کسب می کنید.
    ۶- از افراد سیگاری، معتاد و مشروبی جداً برحذر باشید که یکی از آنها قصد فریب شما را دارد ولی خدا با شماست. از او کاری ساخته نیست. چون اتکای به نفس شما زیاد است ولی سعی کنید ریسک کمتر کنید.
    ۷- بازنده فکر می کند که برای بازنده شدن و برنده شدن، قوانینی وجود دارد اما برنده می داند که هر قاعده ای، در هر کتابی را می توان نادیده تصور کرد به غیر از یکی و آن همان که هستی و می خواستی، باشی و تنها برگ برنده در دنیا همین است.


    ♈ متولدین بهمن

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۱ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
    * برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.
    * بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.
    حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
    ۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.
    ۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.
    ۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.
    ۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.


    ♈ متولدین اسفند

    📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۵ از دیوان حافظ

    فال حافظ

    🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

    ✔️ تعبیر فال حافظ شما:

    قصد و نیت انجام کاری را داری که سروصدای زیادی به راه انداخته و مخالفان بسیاری دارد، اما تو عزمت را جزم کرده ای و گوشت به هیچ نصیحتی بدهکار نیست، اما بدان که اگر واقعا قصد عملی کردن نیت خود را داری باید توان و تحمل خود را افزایش دهی و از ویرانی نترسی که آبادی تو در این ویرانی هاست.

    نتیجه تفال به دیوان حافظ:
    ۱- برای رسیدن به این آرزو و هدف الزام است که صبر و حوصله داشته باشید. بدانید که رمز موفقیت شما در ایستادگی، استقامت و تلاشتان نهفته است. پس هر چه می توانید در این راه، دور اندیشی و کیاست داشته باشید.
    ۲- اگر چه مستی عشق و سرخوشی این نیت به قول حضرت حافظ در بیت پنجم شیفته و شیدایت کرده است اما بدان که بنیاد و هستی شما از ازل تا ابد از خرابی عشق است. به عبارت دیگر حضرت حافظ می فرماید:
    * خرابی از عشق در حقیقت آبادانی و عمرانی است.
    ۳- مطابق بیت چهارم، شما انسانی آزاده، مهربان، دست دل باز، گشاده رو و لخرج و با گذشت هستید اما متاسفانه نمی دانید پول و مهربانی را چه موقع و برای چه کسی خرج کنید. پس در این کار توجه بیشتری کنید.
    ۴- اهل ریسک هستید و تا کاری را انجام ندهید، دست بر نمی دارید و پشتکار شما خیلی عالی است. اما زود هم خسته می شوید ولی در عین حال اعتقاد دارید که کار غیر ممکن وجود ندارد. بلکه هر کاری با دستان و اندیشه شما قابل حل می باشد.
    ۵- مسافرت را توصیه می کنم اما خرید و فروش زود است. یکی از کسانی که ظاهراً به شما خیلی مهر می ورزد، دارای اندامی درشت و پوستی ستبر و موهای قهوه ای و ساق پایی لاغر است. بهتر است نسبت به وی محتاط تر باشید. برعکس یکی از بستگان، بسیار به شما علاقه مند است. به طوری که حاضر نیست به اصطلاح، آب در دل شما تکان بخورد. با او مشورت کنید و به نذری که کرده اید، وفا کنید.
    ۶- می دانی برنده گام های متعادلی بر می دارد ولی بازنده دو نوع سرعت دارد. یا خیلی تند و یا خیلی کند. شما چطور؟ لطفاً مقایسه کنید !
    ۷- برادر یا خواهرتان، دچار ناراحتی مرموزی می باشد که کمک شما می تواند برایش موثر باشد. از پس انداز یکه دارید. فعلاً استفاده نکنید که موقعیت بهتری برای شما حاصل می شود و مسافرتی مهم در پیش خواهد بود.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    اشتراک
    اطلاع از
    774 دیدگاه
    بازخورد برخط
    مشاهده تمامی دیدگاه ها
    ناشناس
    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۹

    ممنونم از فالتون امیدوارم اونایی که باعث فوت پسر عزیزم که ۲۱ سالش بود به سزای اعمالشان برسند الهی آمین 🤲🤲💔🖤😭😭🌹🥀🥀

    ناشناس
    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۱۹

    متشکرم از فالتون🙏🏽

    ناشناس
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۹

    فال خوانده شد خوب بود

    مادر💔 فروردین
    ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۵۱

    🌹❤️❤️❤️🙏🏼 ممنون

    ناشناس
    ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۲۰

    تقریبا درسته خدا خیرتون بده من کسی رو دوستش دارم برام دعا کنید خانواده ها راضیشن ما که راضی هستیم❤️❤️❤️براتون دعا خیر خوشبختی کنار عزیزانتون رو دارم

    زهرا رضایی
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۹

    ممنون خیلی خوب بود فالتون

    Sara
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۳

    درود
    تشکر از شما 🙏🏻
    حضرت حافظ گرامی روحش شاد.

    ناشناس
    ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۴۳

    عالی بود 👌🏽

    1 38 39 40