فال ابجد امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره ای ۳۳ دیدگاه
  • فال ابجد امروز

    فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. این فال، یکی از قدیمی ترین نوع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت میدهند. برای مشاهده فال ابجد امروز خود با تاروت رنگی همراه شوید.

    همچنین برای گرفتن فال ابجد اختصاصی خود میتوانید بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: فال ابجد (رمل)

    ♈ متولدین فروردین

    حروف ابجد فال شما: آ ب آ
    ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به‌زودی کارهایت سروسامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته باهمت و اراده‌ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن.


    ♈ متولدین اردیبهشت

    حروف ابجد فال شما: ب آ ج
    حاجت و آرزویی داری که برآورده می‌شود. گشایشی در کارت پیدا می‌شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به‌زودی برطرف می‌شود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می‌کنی. در طالعت فرزند زیاد دیده می‌شود. فرزندانی خوب و خوش‌قدم.


    ♈ متولدین خرداد

    حروف ابجد فال شما: ج ب د
    طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک‌تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنی. به‌زودی خبری خوشحال‌کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

    همچنین بخوانید:  فال PMC پی ام سی

    ♈ متولدین تیر

    حروف ابجد فال شما: د آ ج
    طالع نیکی داری. کارت به‌زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به‌زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگی‌ات ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.


    ♈ متولدین مرداد

    حروف ابجد فال شما: ب ج ج
    از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت می‌کنی و مورد حمایت او قرار می‌گیری.


    ♈ متولدین شهریور

    حروف ابجد فال شما: ج ج د
    طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.


    ♈ متولدین مهر

    حروف ابجد فال شما: د ب د
    طالع خوبی داری و به خواسته‌ات می‌رسی و روزی حلال به دستت می‌رسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی؛ چون صدمه‌ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی ان‌شاءالله.


    ♈ متولدین آبان

    حروف ابجد فال شما: د ج آ
    این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده‌ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل‌بسته‌ای و از خیال او بیرون نمی‌آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده‌ی روشنی داری و از همه غم‌ها دور می‌شوی. اگر قصد سفر یا معامله‌ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

    همچنین بخوانید:  فال روزانه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ♈ متولدین آذر

    حروف ابجد فال شما: آ آ آ
    به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.


    ♈ متولدین دی

    حروف ابجد فال شما: د د ب
    از این نیت که کرده‌ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهترشدن کارها به خداوند توکل کن.


    ♈ متولدین بهمن

    حروف ابجد فال شما: ج آ ب
    قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگرنه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.


    ♈ متولدین اسفند

    حروف ابجد فال شما: آ آ ج
    از خصومت دست‌بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست‌بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می‌رسی. صدمه‌ای متوجه توست. صدقه بده ان‌شاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه‌ی کارها به خدا توکل کن.

    همچنین بخوانید:  فال عطسه

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک
    اشتراک
    اطلاع از
    33 دیدگاه
    بازخورد برخط
    مشاهده تمامی دیدگاه ها
    حسین
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۷

    سلام میشه برای نیت من یک فال بگیرید